Rulett ametlikud reeglid

Parimad kasiinod
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Ruleti panustamise tüübid
Enamikul rulettlaudadel on mängijatel võimalus teha kahte silmapaistvat tüüpi panuseid: nii sisemised kui ka välised panused. Sisepanused hõlmavad ennustusi arvu või numbrigrupi kohta, millele mängija soovib, et pall maanduks. Seda tüüpi kihlveod võivad olla lihtsad, näiteks pall maandub tasku numbrile 3 või 20.
Välised panused pakuvad mitte numbritele, vaid millelegi muule. Siin saab mängija kihla vedada, et pall maandub paaritu või isegi tasku. Lisaks võib mängija panustada pallile, et maanduda punasele või mustale või isegi rohelisele taskule.
Panuste tegemine ruletile
Kõik rulettmängus osalevad mängijad peavad enne mängu algust panustama. Diiler lubab avatud seanssi, kus mängijad paigutavad žetooni valikutele, mida nad soovivad teha. Kui iga mängija on oma panuse teinud ja kinnitanud, et see on õige, keerutab diiler kõigepealt lauda ja siis viskab palli vastupidises suunas.
Kui mängija teeb oma panuse ja diiler laua keerutab, on mäng sessioon. See fraas tähendab, et mängija ei saa oma panust tagasi tõmmata ja peab ootama vooru lõppu. Mängija võib mängust lahkuda enne järgmist vooru.
Ruleti võitja määramine
Reeglid, kuidas rulettmängus võitjat kindlaks teha, on väga selged. Vooru võitnud mängija on panus võidunumbrile või mõnele muule mõjutavale tegurile. Kui laud keerutab, vaatab edasimüüja iga inimese panuse tulemuse suhtes üle ja kui võitja (või võitjad) selgub, kuulutab ta võitja.
Seejärel jagab diiler järgmise vooru panuseid. Kui võitjat pole saadaval, tähendab see, et kõik selle vooru mängijad kaotasid selle panuse. Diiler alustab järgmist ringi ja võtab selle eest panused.
Mängija käitumine rulettmängude ajal
Rulettmängus juhendavad mõned reeglid, kuidas mängijad mängu käitudes end käituma peavad. Reegel number 1 on see, et mängija ei saa panust tühistada, kui laud hakkab keerutama. Mängija peab ootama ja nägema mängu tulemust.
Lisaks saab ruletimängu ajal väljamakse teha vaid edasimüüja. Samuti on diiler ainus, kes saab puudutatud mängijate žetoone puudutada. Lõpuks, rulettmängus ei tohi ükski mängija puudutada võidunumbri markerit; ka siis mäng jätkub.
